ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 7

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 26 februari 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Nielske op donderdag 26 februari 2009 16:50 quote
Mooie foto's, keep them coming!
comment Door pvdriet op donderdag 26 februari 2009 17:06 quote
John deere aan het uien rooien in Dinteloord, dat zijn wij!!
Leuk foto s van 10 jaar geleden!!
keep them coming!!
comment Door Marco1906 op donderdag 26 februari 2009 17:58 quote
Die Fendt met VGM dumper is van Van Hemert grondverzet uit Brakel, en volgens mij was dat een 614.
Die JD 4240 met claas pers is van een boer uit Poederoijen
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 26 februari 2009 18:39 quote
Marco, heeft die boer nog steeds die 4240?
comment Door johniedriver op donderdag 26 februari 2009 18:44 quote
Weer donders mooie foto's!
comment Door schermer_top op donderdag 26 februari 2009 18:54 quote
Riant.! mooie Case trekkers.!!
comment Door ew160b op donderdag 26 februari 2009 19:06 quote
Mooie foto´s!!!! Die maaizuigcombinatie van van Esch uit cromvoirt is een 512c, die is ondertussen van Gebr. Raaijmakers uit Best. Die MF 698 met mesttank is geen FL mesttank, dat is het logo van Liebreghts uit Middelbeers.
comment Door Marco1906 op donderdag 26 februari 2009 19:40 quote
Ja Niels, volgens mij heeft die boer hem nog steeds, hij zit aan de verdrietweg tussen brakel en poederoijen. Hij heeft nog wel meer ouder john deere spul, maar helaas worden deze trekkers meestal maar slordig onderhouden
comment Door astrix op donderdag 26 februari 2009 20:13 quote
mooie foto's
van vroeger
comment Door pleunboone op donderdag 26 februari 2009 20:32 quote
Achter die 2/3000 is volgens mij een miedema kipper, zo'n kippertje gebruiken wij ook.
comment Door kevin op donderdag 26 februari 2009 20:43 quote
@ marco en dat ben ik met je eens ik vind ook dat ze die oude trekker vaak niet goed onder houden heel jmmr want het is toch een stukje verleden
comment Door kevin op donderdag 26 februari 2009 20:46 quote
die deutz-farh met veenhuis kippen is volgen mij een 4.50
comment Door mario op donderdag 26 februari 2009 22:39 quote
Die fl tank.. is een gasolietank van de firma floor liebreghs. Daar doen ze de tractoren en machines mee aftanken. Ze hebben hem nu nog maar er staat nu een shluter voor.
comment Door Schrabbekerke op vrijdag 27 februari 2009 12:23 quote
Prachtig dat pakjes persen wij persten in jaren 90 met 4 kleine welger persen rond de 5200 pakjes per dag moooooie tijden grote pakken persen is ook leuk maar geef mij maar de kleine pers
comment Door Rick_John_Deere op vrijdag 27 februari 2009 16:13 quote
mooi........ die zomer. Nu is het hondenweer.
(op voorne putten dan)

Laatst aangepast door: Niels op vrijdag 27 februari 2009 16:22.
comment Door Lexion550 op zaterdag 28 februari 2009 01:15 quote
Ja klopt die tank is van Liebreghs.
Met dikke Schlüter, hij reed 3maand terug nog in Groningen (blauwestad).
Laatst aangepast door: Niels op zaterdag 28 februari 2009 10:55.
comment Door stijn op zaterdag 24 april 2010 10:05 quote
stro schudden met een normale schudder ???