ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 6

Door Niels in Agrifoto Foto's, dinsdag 24 februari 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door schermer_top op dinsdag 24 februari 2009 20:04 quote
Leuke en mooie foto's hoor..
comment Door Pieter op dinsdag 24 februari 2009 20:26 quote
Die laverda, is dat een M 150? Daar heb ik jaren op gereden bij Loonbedrijf Kalis.
Volgens mij is dit er eentje met een 2e reinigingsunit.
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 24 februari 2009 20:44 quote
Dat zou best kunnen Pieter. Ik zie geen sticker dus ik weet het ook niet.
comment Door Victor op dinsdag 24 februari 2009 20:58 quote
Weet iemand toevallig van wie die JD hakselaar met maaiers is? Wel heel knap gedaan, ook hoe je dan die zijmaaiers moet aandrijven.
comment Door henkie op dinsdag 24 februari 2009 21:56 quote
die maaier achter die ford 5640 is geen niemeyer maar een lely splendimo T serie.
@victor, die zijmaaiers op die john deere zullen wel hydraulish aangedreven zijn. ik denk niet dat je zomaar 540 toeren uit zo'n hakselaar pluk. en je zie ook nergens tussenassen lopen
comment Door xc70 op dinsdag 24 februari 2009 22:48 quote
prachtige omgebouwde JD 5830 hakselaar
comment Door Rens op woensdag 25 februari 2009 06:44 quote
Zal wel lekker knallen die hakselaar, wat voor moter zit daar in?
comment Door xc70 op woensdag 25 februari 2009 18:16 quote
standaard 6 cilinder met 282 pk
comment Door johniedriver op woensdag 25 februari 2009 19:10 quote
Super foto's!
comment Door arne818 op woensdag 25 februari 2009 21:37 quote
volgens mij ken ik die maaier maar dan was ie oranje, (niels kijk maar eens in je mapje 90's van van drunnen)
comment Door Max op woensdag 25 februari 2009 22:38 quote
Zit mooi spul bij!
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 25 februari 2009 23:05 quote
Arne: Daar dacht ik ook direct zelf aan maar die twee maaiers zijn wel compleet verschillend. Die van Van Drunen heeft een triple maaier voorop ipv 1 maaier voor en 2 aan de zijkant.
comment Door CANADA op donderdag 26 februari 2009 03:21 quote
de JD trippel is denk ik van Bart de Graaff B broek
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 26 februari 2009 11:10 quote
Dat zou kunnen alhoewel ik het wel vreemd vindt dat ze dan op die maaier geen stickers hebben zitten en op de rest wel. Van De Graaff heb ik wel foto's van een NH TM 165 met Lely Splendimo triple maaier.
comment Door Nielske op donderdag 26 februari 2009 12:05 quote
Mooie foto's, Die Clayson combine staat me erg aanSmile
comment Door op donderdag 26 februari 2009 13:51 quote
wat voor nut heeft da bollen koppen??
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 26 februari 2009 14:39 quote
Zodat alle voedingsstoffen van de plant naar de bol gaan en niet naar de bloem. (Geloof ik).
comment Door op donderdag 26 februari 2009 18:43 quote
okee
comment Door Huubke op donderdag 26 februari 2009 20:00 quote
is het niet wat laat om die mais nog te eggen (13e foto)
Verder mooie foto's
comment Door CANADA op vrijdag 27 februari 2009 02:39 quote
de JD tripp. is dacht ik in 97of 98 gebouwd
comment Door Rick_John_Deere op vrijdag 27 februari 2009 16:06 quote
Wel handig, zon maaier
comment Door Joos op maandag 2 maart 2009 13:04 quote
Die Amac [achter die MF 1..] is volgens mij een D1.