ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 5

Door Niels in Agrifoto Foto's, zondag 22 februari 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Schrabbekerke op zondag 22 februari 2009 20:43 quote
Hele mooie dx 85
comment Door ReneS op zondag 22 februari 2009 21:34 quote
Wanneer word deze site omgedoopt naar: Agrifoto.nl :: The place for old machinery?

niet dat ik het erg vind, oude doosch foto's zijn geweldig, beter dan het nieuwe spul, zie dat toch elke dag al..
comment Door Niels (Administrator) op zondag 22 februari 2009 21:43 quote
Rene: Toevallig staat er de laatste paar dagen veel oud materieel op omdat er niet echt nieuwe foto's zijn binnen gekomen.
comment Door dries op zondag 22 februari 2009 21:46 quote
ja er is nu ook niet veel te doen hé
mooie foto's maar worden die kolen niet teveel beschadigd bij al dat verleggen van kar naar bakken en zovoort???
comment Door ReneS op zondag 22 februari 2009 21:46 quote
Klopt, foto's die je nog van mij te goed hebt zijn ook foto's van "ouwe rommel"

Verder geen problemen mee hoor, ben blij dat hier nog foto's van zijn. Ik zelf heb vroeger gewoon veel te weinig op de gevoelige plaat vast gelegd.. Vindt het heerlijk om deze foto's te bekijken.
comment Door Danny op zondag 22 februari 2009 22:04 quote
blij dat iedereen het leuk vindt om naar oude foto`s te kijken heb nammelijk nog een paar delen op de plank liggen
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 23 februari 2009 00:10 quote
Wederom prachtige foto's. Die Cramer pootmachine is wel erg oud, maarja als het nog functioneerd ....

Komen d'r nog meer foto's van de verbouw / oogst van kool in deze serie. Daarvan staan maar weinig foto's op AF (maar het areaal is natuurlijk ook beperkt...)
comment Door op maandag 23 februari 2009 17:41 quote
die inter heeft flink te sleuren aan da stro
haha
comment Door johniedriver op maandag 23 februari 2009 19:00 quote
Super mooie foto's!
comment Door Niels (Administrator) op maandag 23 februari 2009 19:52 quote
EJ: Nee, in deze serie komen er geen andere foto's van kool planten of oogsten. Misschien wel ergens anders op Agrifoto als iemand ons die foto's toestuurd hé.
comment Door Rick_John_Deere op vrijdag 27 februari 2009 15:56 quote
Een VRACHTJE stro?