ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 4

Door Niels in Agrifoto Foto's, vrijdag 20 februari 2009 17:08

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door rdwit op vrijdag 20 februari 2009 17:10 quote
die tulpen zijn gladiolen
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 20 februari 2009 17:11 quote
Ik zie het ja, voudtje.
comment Door BoerHarms op vrijdag 20 februari 2009 18:34 quote
mooi spul weer. Toen al een vrij grote kipper ofniet, die Roelama tandemas?
comment Door Robbie op vrijdag 20 februari 2009 19:40 quote
Mooi deel weer!!
Ook leuk om te zien dat ons materiaal erin te zien is! Magnum 7110 + Joskin tank!

comment Door op vrijdag 20 februari 2009 20:13 quote
mooie new holland hakselaar
comment Door Rens op vrijdag 20 februari 2009 20:21 quote
super mooi spul
comment Door ErnstJan (Crewlid) op zaterdag 21 februari 2009 00:13 quote
Ik denk dat die gladiolen knopper gewoon een machine is die daar speciaal voor is gebouwd Wink Hier in de buurt rijdt ook zoiets in de lelies en is daar voor gebouwd. Dat is echter een 'zelfrijder'
Laatst aangepast door: ErnstJan op zaterdag 21 februari 2009 00:29.
comment Door limburger op zaterdag 21 februari 2009 10:00 quote
BoerHarms schreef: mooi spul weer. Toen al een vrij grote kipper ofniet, die Roelama tandemas?
lijkt me ook, maar zit dat scharnierpunt niet beetje ver naar achteren in verhouding tot de assen. als je dan kipt krijg je tog behoordlijk wat druk op de trekker dan llijkt me.
comment Door op donderdag 8 september 2011 20:03 quote
Vooral die 6160 met ploeg!! Cool