ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 3

Door Niels in Agrifoto Foto's, woensdag 18 februari 2009 20:30

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Rens op woensdag 18 februari 2009 20:39 quote
Super mooi spul allemaal, en veel rooie Trots!
comment Door degreve op woensdag 18 februari 2009 21:02 quote
mooie deutz die DX 140 Wink
comment Door gerardesberg op woensdag 18 februari 2009 21:14 quote
voor de 3e keer harstikke mooie foto's in die tijd hadden ze nog mooie john deere trekkers. die 3350 die serie.
Laatst aangepast door: gerardesberg op woensdag 18 februari 2009 21:16.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 19 februari 2009 08:06 quote
Mooie foto's! Dit vind ik zeker een van de mooiste series van Ben hier op Agrifoto!
comment Door pvdriet op donderdag 19 februari 2009 08:19 quote
Mooie foto s Ben, wanneer komen er weer oude foto s van de omgeving van Dinteloord? Biggrin
comment Door Joris op donderdag 19 februari 2009 16:39 quote
zozo de brute fiats van kalis, jammer dat ze dr nog maar 3 hebben
comment Door johniedriver op donderdag 19 februari 2009 18:05 quote
Super mooi spul Biggrin
comment Door Thijsvds op donderdag 19 februari 2009 20:07 quote
Toch weer mooi om te zien die oude foto's! En vooral weer een stukje geschiedenis. Mooie foto's van straver hoor.
comment Door hermenjohndeere op donderdag 19 februari 2009 20:13 quote
die 4755 met bos zooooooow heeee wat een super combi
comment Door Schrabbekerke op donderdag 19 februari 2009 20:45 quote
Ford 8210 prachtige foto!!!!!
En die john deere 4755 geweldig oude doos of 90er jaren foto's mogen er van mijn part heeeel veel nog komen
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 19 februari 2009 23:11 quote
Ik denk dat deze JD 4755 ook weer van loonbedrijf Rasenberg is zeker? Hij lijkt veel op die 4755 uit de vorige serie toen er een Veenhuis tank achter hing.
comment Door nielskuh op vrijdag 20 februari 2009 13:27 quote
mooie fergusons prachtige trekkers die 3050 is wel super met die dikke banden