ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 2

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 16 februari 2009 20:30

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door schermer_top op maandag 16 februari 2009 20:44 quote
Mooi foto's
Ook die Hurlimanns zien er we grappig uit.
Rijden die ook een beetje goed of dan niet.? en zijn ze een beetje luxe.?
comment Door johniedriver op maandag 16 februari 2009 20:47 quote
Mooie foto's
Altijd mooi om te zien hoe het eerder ging..
comment Door kevin op maandag 16 februari 2009 20:48 quote
die hurlimanns rechts op de laaste foto lijkt wel een deutz farh
comment Door nielskuh op maandag 16 februari 2009 21:10 quote
mooie foto's de laatste foto's zijn gemaakt op de boerderij van mts de bie net voor zei emigreerden. dat was bij een openbare verkoop van de machines.

de m-f 2680 was toen van loonbedrijf van wijlen deze hebben ze nog wel wat jaartjes gereden want die is pas vorig jaar weggegaan waren mooie trekkers.

comment Door Schrabbekerke op maandag 16 februari 2009 21:40 quote
Waar zijn deze foto's genomen?
Cappon beste ploegen die er zijn voor in de klei
comment Door nielskuh op maandag 16 februari 2009 22:18 quote
die foto's van die hurlimans in sprang-capelle en omgeving.

volgens mij is die 1455 met claas opraap wagen vanloonbedrijf nieuwenhuizen ook uit sprang-capelle of niet?
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 16 februari 2009 22:36 quote
Mooie machines! Hoe oud zijn deze foto's ongeveer? 98/99?
comment Door xc70 op maandag 16 februari 2009 22:38 quote
toen alles nog een beetje kleiner was , knap
comment Door Gerbert op maandag 16 februari 2009 22:51 quote
Kevin, dat is het ook.

Prachtig die grote Hürlimanns, vooral die met Jako drie asser.
Sowieso prachtige serie Biggrin
comment Door tonisss op maandag 16 februari 2009 23:26 quote
prachtige serie weer Biggrin maar die hurlimans lijken wel verdomt veel op de same antares 2 en op die nieuwere series zitten die ook in de sama deutz fahr groep ofzo ??
comment Door Niels (Administrator) op maandag 16 februari 2009 23:34 quote
Tonis: Dit zijn precies dezelfde trekkers als een Same ja. Hürlimann zit ook in de SDF groep ja.
comment Door Thijsvds op dinsdag 17 februari 2009 09:54 quote
Die JD 6610 met Lely front-rotoreg en Hassia aardappelpoter, is inderdaad een combinatie van Straver. Alleen durf ik niet te zeggen dat die hassia ook van hun is, het zal goed kunnen want het zijn al oude foto's.
comment Door vanderveentje op dinsdag 17 februari 2009 13:02 quote
die ford 6710 is wel een mooie trekker!
comment Door Rens op dinsdag 17 februari 2009 13:26 quote
Die Hürliman sx is precies een Same Rubin, ik heb het niet zo van de hürlimans en de sames, voor de rest zeer mooi spul.

Er zit ook een deutz cabine op de SX
Laatst aangepast door: Rens op dinsdag 17 februari 2009 13:28.
comment Door jan op dinsdag 17 februari 2009 18:16 quote
eerlijk gezegt zien die rupsen er NIET uit.
comment Door arne818 op dinsdag 17 februari 2009 21:56 quote
ja volgens mij is die 1455 van nieuwenhuizen idd, die foto is in waalwijk gemaakt bij de oude vuilnisbelt
comment Door hermenjohndeere op woensdag 18 februari 2009 12:12 quote
de ford 8210 is idd een gen II dus het ? kan weg Biggrin
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 18 februari 2009 12:45 quote
Hoe weet je dat zo zeker Hermen?
comment Door bijltje op woensdag 18 februari 2009 14:05 quote
niels reed die zelfbouw bemester in nederland?
wel mooie foto's
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 18 februari 2009 14:08 quote
Ja dat is in Nederland. Zal wel ergens in Brabant zijn, daar maakt Ben foto's.
comment Door nielskuh op woensdag 18 februari 2009 18:43 quote
die zelf bouw bemester is van loonbedrijf janssen donge vaart (dongen) daar staat hij nog met een lekke band in de loods.
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 18 februari 2009 18:52 quote
Aha, bedankt.