ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 1

Door Niels in Agrifoto Foto's, zaterdag 14 februari 2009 19:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door carlo86 op zaterdag 14 februari 2009 19:10 quote
mooie foto's
Leuk om de machines van de 90er jaren nog eens aan het werk te zien
comment Door nielskuh op zaterdag 14 februari 2009 19:56 quote
mooie foto's
er zijn enkele foto's bij uit de omgeving sprang-capelle waalwijk die landini legend 115 komt hier uit de buurt en die M-B met maai arm dat is vlak bij
comment Door jan op zaterdag 14 februari 2009 20:28 quote
echt supper foto'sBiggrin !!
comment Door xc70 op zaterdag 14 februari 2009 21:28 quote
prachtig !!!!!!!!!!!!!
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op zaterdag 14 februari 2009 21:39 quote
Prachtige foto's weer , uit een mooie tijd waarin er veel is veranderd op mechanisatie gebied .
comment Door ErnstJan (Crewlid) op zaterdag 14 februari 2009 22:51 quote
Sluit me aan bij mijn voorgangers: prachtig! Vooral die 4755 met mesttank is een erg mooie combinatie
comment Door Rens op zondag 15 februari 2009 07:52 quote
Mooie fotos! Mooie ferguson met dubbelluchtvoor en achter!
comment Door Robbie op zondag 15 februari 2009 10:07 quote
inderdaad, die MB is aan de gang in Waalwijk, en die JD 4755 is volgens mij van Verdaasdonk uit Dongen-(vaart) als ik het me goed kan herinneren
comment Door Niels (Administrator) op zondag 15 februari 2009 10:09 quote
Robbie: Die JD 4755 is niet van Verdaasdonk. Daar heb ik ook foto's van maar die hebben een 50 serie JD ervoor staan met uitlaat en luchtfilter op de motorkap.
comment Door maartenpep op zondag 15 februari 2009 11:41 quote
vette shit volgende serie ook maishaksel foto's???
comment Door Niels (Administrator) op zondag 15 februari 2009 11:52 quote
Het volgende deel niet. Die komen later.
comment Door nicolevb op zondag 15 februari 2009 13:15 quote
die 4755 is van rasenberg wagenberg net als die g190 met die haakarm
comment Door Gerbert op zondag 15 februari 2009 18:24 quote
Geweldige foto's, vooral die steiger en 4755 Smile

Die giertank achter die Fendt is denk ik een Welgro.
Laatst aangepast door: Gerbert op zondag 15 februari 2009 18:54.
comment Door kevin op zondag 15 februari 2009 19:03 quote
welk type ford is dat met aardapels rooien naast die 7810 met die mullie kipper ??
comment Door Niels (Administrator) op zondag 15 februari 2009 19:08 quote
Ik denk een 4610 of 5610.
comment Door kevin op zondag 15 februari 2009 19:55 quote
oke dankje want ik heb zelf een 4600 en vraag mij af wat voor kieper hij aan kan weet jij dat niels ik moet er potstal mest in gooien maar het brobleem is dat dat best ver weg moet en ik geen zin heb om 100 keer heen en weer te rijden maar meschien kan jij zeggen wat die ford kan hebben
comment Door Niels (Administrator) op zondag 15 februari 2009 20:25 quote
Een Ford 4600 is standaard 60pk geloof ik? Een 8 tons kipper kan hij wel hebben en een 10 tons misschien ook nog wel. Ik zou zeggen probeer het eerst eens en als dan blijkt dat er wel wat vracht bij mag of eraf moet kan je hem later altijd nog minder vol laden.
comment Door kevin op zondag 15 februari 2009 20:59 quote
oke dankje en ja hij is 60 pk
comment Door Jopie op zondag 15 februari 2009 21:06 quote
Schitterende foto serie. Grappig om foto's te zien van een vorige werkgever van mij (marcusse).
Die Fendt met welger pers lijkt mij een combinatie van loonbedrijf muys..
comment Door ITALFREAK op zondag 15 februari 2009 21:16 quote
Kan al niet wachten om deel 2 te zien! prachtige fotos!!
comment Door Robbie op zondag 15 februari 2009 23:05 quote
inderdaad Niels, Verdaasdonk heeft er inderdaaad 1 met de uitlaat en luchtfilter op de motorkap. Dingetje is een jaar of 4 geleden ingerolen voor een TM, was wel jammer dat je dat ding niet meer zag rijden!
Maar mooie foto's, kan niet wachten op het volgende deel
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 16 februari 2009 18:06 quote
Niels schreef: Ik denk een 4610 of 5610.
Dan denk ik 4610 of nog eerder 4600. Een 5610 is groter volgens mij
comment Door pleunboone op maandag 16 februari 2009 18:47 quote
Ik denk ook een 46.. met een 10 ton Mullié kipper.
comment Door op maandag 16 februari 2009 19:30 quote
dikke deere