ALBUM - FOTO'S VAN 31 JANUARI III

Door Niels in Agrifoto Foto's, vrijdag 13 februari 2009 21:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door op vrijdag 13 februari 2009 21:40 quote
die newholland tm met die uien plant machine heb ik al best vaak gezien maar blijft tog mooi in zon serie. Die 820 met die zaaimachine ziet dr mooi uit.wat is dat voor een ding het lijkt wel een spiegel op de spiegel van de 815
comment Door ErnstJan (Crewlid) op vrijdag 13 februari 2009 21:51 quote
Zijn die Alpego cultivators speciaal voor zware kleigrond ofzo? Ze zien d'r heel anders uit als de cultivators die ze hier gebruiken, en hier zie je dat soort cultivators ook niet.
Mooie foto's overigens. Wat is een DGCO eigenlijks?

Idd Niels (bericht hieronder) soms is een paar keer achter elkaar een Ares 816rz te zien, haha
Laatst aangepast door: ErnstJan op vrijdag 13 februari 2009 21:52.
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 13 februari 2009 21:51 quote
Toevallig zit die TM 135 er drie keer in in drie verschillende series ja. Ach, kleinigheidje hou je toch.
comment Door jan op zaterdag 14 februari 2009 20:36 quote
word die fend farmer 308 voor zodes gebruikt??? van wegen die banden??
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 14 februari 2009 22:12 quote
Ik denk voor kunstmest te strooien e.d. bij zo min mogelijk insporing.
comment Door Rick_John_Deere op maandag 16 februari 2009 17:12 quote
Mooie foto's van voorne putten(woon ik ook.)