ALBUM - FOTO'S VAN 31 JANUARI II

Door Niels in Agrifoto Foto's, woensdag 11 februari 2009 22:56

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Niels (Administrator) op woensdag 11 februari 2009 22:56 quote
Door een foutje van mij zijn perongeluk alle reacties op deze log verwijderd. *kuch*

Sorry.
comment Door Schrabbekerke op donderdag 12 februari 2009 14:10 quote
zon grote michelin pop op die 6640 ziet er echt niet uit
op een mooie 8970 of t7550 zoals bij ons is dat mooi mar hier niet Puh
comment Door Bart79 op donderdag 12 februari 2009 14:48 quote
Mooie foto's Niels! Erg artistiek van jou die foto door dat oog.
comment Door kevin op donderdag 12 februari 2009 16:28 quote
is die john deere nou een geploegt land nog eens aan het ploegen of kijk ik nou scheel
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 12 februari 2009 16:46 quote
Nee dat perceel is eerst gecultiveerd omdat de ploeg anders niet door de bevroren toplaag kan komen.
comment Door erwinmooiwark op donderdag 12 februari 2009 17:49 quote
die eerste paar foto's is geen new holland t7030 die heeft geen steek assen maar een 7040 ofzo wel
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 12 februari 2009 17:52 quote
Dan is dit de eerste T7030 met steekassen!
comment Door Rick_John_Deere op donderdag 12 februari 2009 19:05 quote
mooi spul. vooral die 6830!
comment Door kevin op donderdag 12 februari 2009 19:29 quote
maar moet dat dan nog wel geploegt worden want volgen mij kan dat al wel gezaait worden of zie ik dat verkeert want veel verschil zie ik niet na het ploegen
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 12 februari 2009 19:48 quote
Dit was bietenland en bovendien was het bovenop hard vanwege de vorst. Zo konden ze toch zaaien. Misschien zou het zonder ploeg ook kunnen ja maar dat wordt hier in de regio niet zoveel toegepast.
comment Door Max op donderdag 12 februari 2009 21:21 quote
Opvallend veel Kverneland ploegen in die hoek zeg.
Van Rossum is trouwens een van de weinige die op smalle banden uien plant is het niet?
Laatst aangepast door: Max op donderdag 12 februari 2009 21:21.
comment Door dollewillie op donderdag 12 februari 2009 21:44 quote
er zijn er inderdaad die het op bredere banden doen maar dan hangt er bijvoorbeeld nog een rotera tussen de trekker en de planter. als je het op smalle banden doet rijdt je niet over het bed maar door het spoor waar je later met de spuit en/of rooier doorheen rijdt.