ALBUM - OOSTERHOUTS TOP 2000 DEEL 41

Door Niels in Agrifoto Foto's, zondag 8 februari 2009 18:33

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door newhollandfreak op zondag 8 februari 2009 18:41 quote
enorm mooie new hollands aan het werk
comment Door BoerHarms op zondag 8 februari 2009 18:48 quote
mooie foto's. hebben zelf ook een tm120 maar vind dat die zo ver achterover hangen?! Maar wel supertrekkers.
comment Door Victor op zondag 8 februari 2009 18:49 quote
Onder de 12de foto staat volgens mij een fout: Dat is een TM175/190 met een Breston kieper, maar er staat 120 en Vaia.
Ik wist niet anders dat er altijd nog wel een deel kwam, maar nu komt er dus toch een eind aan Sad Waren/zijn altijd hele mooie foto's!!
comment Door Niels (Administrator) op zondag 8 februari 2009 19:00 quote
Victor: Ik zie het, een TM 190 idd. Foutje van mij, niet goed gekeken.

De Top 2000 serie is dan nu afgelopen maar we hebben alweer een nieuwe voor jullie in petto als de mensen nog foto's van Ben kunnen zien! Wink .
comment Door Max op zondag 8 februari 2009 19:19 quote
Mooizo laat die nieuwe maar snel beginnen dan Wink !
comment Door Rens op zondag 8 februari 2009 19:24 quote
BoerHarms schreef: mooie foto's. hebben zelf ook een tm120 maar vind dat die zo ver achterover hangen?! Maar wel supertrekkers.
Ik vind het zeker niet mooi, een paar vette banden is toch mooier
comment Door Rick_John_Deere op zondag 8 februari 2009 19:57 quote
flinke koppeg, dat is nog wat anders dan 3m.
comment Door Bas89 op zondag 8 februari 2009 19:59 quote
hee das een bekende foto nummer 12!
mooie fotokes weer or
altijd mooi om bij Fijnaart te rijden!
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 9 februari 2009 16:35 quote
Mooie foto's. Zijn al deze machines van hen? Want zie nu veel machines die nog niet eerder te zien waren in deze serie (die M100, TM150, andere kippers)

Ja hoor Niels ik kan nog wel foto's van Ben zien

Laatst aangepast door: Peter op maandag 9 februari 2009 16:39.
comment Door Max op maandag 9 februari 2009 17:27 quote
Die TM150 Met Mulie kar is van een klant. Die M100 heb ik nog nooit zien rijden dus denk dat die ook van een klant is.
comment Door sim op maandag 9 februari 2009 17:56 quote
moie foto's heb ze van school ook bekeken en dat was redelijk goed maar kon niet antwoorden of ze zouden mijn wachtwoord weten

Laatst aangepast door: sim op maandag 9 februari 2009 17:58.
comment Door Max op maandag 9 februari 2009 18:16 quote
Max schreef: Die TM150 Met Mulie kar is van een klant. Die M100 heb ik nog nooit zien rijden dus denk dat die ook van een klant is. Die NH/Ford 8340 met Beco Super 1400 kipper en die TM met Beco zijn ook van een klant.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 9 februari 2009 18:36 quote
Ik weet niet of die NH M100 van Fijnaart is. Ik denk het niet eerlijk gezegd. Ze hebben wel een M100 gehad maar daar zaten stickers op en dat was geen Turbo uitvoering, deze wel.

Ik zeg tijd voor nummerplaten!
comment Door op maandag 9 februari 2009 19:21 quote
Mooie foto's, mooie 8340!
comment Door Bas89 op maandag 9 februari 2009 20:14 quote
@niels

klopt deze trekker was bij gehuurd dacht ik.