REACTIES

comment Door rdwit op vrijdag 6 februari 2009 19:42 quote
mooi site Smile

maar ik vond een goed punt op de oude site dat je bij elk foto topic een foto had staan..
weet niet waarom, maar dat deed toch wat
comment Door rdwit op vrijdag 6 februari 2009 19:42 quote
en de eerste reactie hier Biggrin donders..
zet um op redactie
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 6 februari 2009 19:45 quote
Die staat nu nog aan de linkerkant, iets kleiner maar toch.
comment Door newhollandtm155 op vrijdag 6 februari 2009 19:47 quote
ik vin het zo veel leuker en mooier
comment Door rdwit op vrijdag 6 februari 2009 19:48 quote
das waar admin. maar nu is het maar van 3 topics?

comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 6 februari 2009 19:49 quote
rdwit schreef: das waar admin. maar nu is het maar van 3 topics?

Ja, om het allemaal even wat compacter en overzichtelijker te houden.

Laatst aangepast door: Peter op vrijdag 6 februari 2009 19:50.
comment Door rdwit op vrijdag 6 februari 2009 19:51 quote
Niels schreef: [..]
Ja, om het allemaal even wat compacter en overzichtelijker te houden.


dit is ook een pluspunt. dat je makkelijk kan quoten.

nette site jongens
comment Door Peterm89 op vrijdag 6 februari 2009 20:03 quote
Het ziet er erg goed uit Niels en Peter.
Het zal weer veel kijkplezier geven hoop ik
comment Door SandaX op vrijdag 6 februari 2009 20:07 quote
Gefeliciteerd! Hopen dat de site zo goed als bugvrij is en blijft!
comment Door limburger op vrijdag 6 februari 2009 22:09 quote
Ziet er niet verkeerd uit, maar het is behoorlijk wennen. Aan die foto's voor elk fototopic herkende je altijd of je het al gezien had. En nu zo te zien wel meer informatie enz.
comment Door op vrijdag 6 februari 2009 22:09 quote
Mooie site geworden. Dat inloggen maakt het iets persoonlijker. De vorige vond ik iets overzichtlijker maar hier staat meer op en als we een paar weken verder kijken is deze ook overzichtelijk.

Groetjezz
comment Door Max op vrijdag 6 februari 2009 22:25 quote
Hoi, ik vind het een erg grote verbetering, Vooral de fotos van Ben van Oosterhout zijn geweldig!
comment Door Joris op vrijdag 6 februari 2009 22:57 quote
zeker hele mooie site!!

ga zo door
comment Door gerben12 op vrijdag 6 februari 2009 23:07 quote
Helemaal toppie deze site

comment Door xc70 op vrijdag 6 februari 2009 23:15 quote
het is effe wennen en je kan nu foto's downloaden = prachtig
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 6 februari 2009 23:35 quote
xc70 schreef: het is effe wennen en je kan nu foto's downloaden = prachtig Dat moet niet mogelijk zijn als het goed is.
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op zaterdag 7 februari 2009 15:48 quote
Ook namen mij natuurlijk nog even gefeliciteerd met de nieuwe site ! Ik denk dat de site op deze manier een weer een heel stuk er op vooruit gegaan is, en nog weer een stukje Profesioneler is geworden en nu maar hopen dat het machine geweld weer snel los gaat barsten en we weer kunnen genieten van mooie series met foto's .

met vr. groeten,

Hendrik Robben
comment Door ITALFREAK op zaterdag 7 februari 2009 18:08 quote
Prachtige site geworden zeg ik!! De nieuwe zoekmethode is ook heel goed! Als je eens iets wil zoeken, per naam van bedrijf of merk, kan het direct, das een grotere verbetering! Nu alleen nog wachten op de lente om weer duizenden mooie foto's te bekijken

Groeten
comment Door Thijsvds op zaterdag 7 februari 2009 19:44 quote
Mooie website! En op vele punten mooi verbeterd, ga zo door!

Groeten,
Thijs van der Stelt
comment Door Victor op zondag 8 februari 2009 12:50 quote
Vooral die brede foto op de homepage is prachtig! Het ziet er wel professioneler uit vind ik. Ik kan me nog goed de 'groene', eerdere versie van Agrifoto herinneren, wat een verschil met dit.
comment Door op zondag 8 februari 2009 17:19 quote
mooie site
comment Door Rick_John_Deere op zondag 8 februari 2009 17:39 quote
het gaat snel, nu al weer 113 leden
Laatst aangepast door: Rick_John_Deere op zondag 8 februari 2009 17:39.
comment Door carlo86 op zondag 8 februari 2009 18:56 quote
Mooie site jongens, ga zo door
comment Door johniedriver op dinsdag 10 februari 2009 14:49 quote
Mooie site jongens!
comment Door Ewout op dinsdag 17 februari 2009 19:25 quote
toch effe wennen !!!!!!!

enne mooie site !
gefeliciteerd