ALBUM - FOTO'S VAN NIELS VAN DER BOOM - 1-4 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, woensdag 22 april 2020 19:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Rijpma op woensdag 22 april 2020 19:04 quote
Mooie serie Niels
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 22 april 2020 19:56 quote
Rijpma schreef: Mooie serie Niels Bedankt Jan.
comment Door KeesdeNood op woensdag 22 april 2020 20:52 quote
Helemaal me eens Jan prachtig lekkere grond zo te zien .
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 22 april 2020 20:54 quote
KeesdeNood schreef: Helemaal me eens Jan prachtig lekkere grond zo te zien . Normaal gesproken wel maar ook dit jaar zeer hard en droog. Er was pas 2 dagen eerder geploegd wat normaal in de herfst wordt gedaan.
comment Door Fiat 1000 op woensdag 22 april 2020 21:17 quote
was die Fendt te licht van voren dat hij de koppensneller in de fronthef omhoog houd???
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 22 april 2020 21:55 quote
Fiat 1000 schreef: was die Fendt te licht van voren dat hij de koppensneller in de fronthef omhoog houd??? Omdat het land erg grof geploegd lag kwamen soms grote brokken in de rol terecht waardoor hij steeds vast sloeg. Dus voor het behoud niet gebruikt.
comment Door KeesdeNood op donderdag 23 april 2020 16:27 quote
Niels schreef: [..] Normaal gesproken wel maar ook dit jaar zeer hard en droog. Er was pas 2 dagen eerder geploegd wat normaal in de herfst wordt gedaan. Dat komt dan goed uit dit voorjaar vers geploegd en goed bewerkbaar is een perfect zaaibed.
comment Door charel op zaterdag 25 april 2020 22:43 quote
Een van de weinige fendt rupstrekkers zeker in Nederland of kun je ze als caterpillar niet meer kopen hier?
comment Door Niels (Administrator) op zondag 26 april 2020 14:35 quote
charel schreef: Een van de weinige fendt rupstrekkers zeker in Nederland of kun je ze als caterpillar niet meer kopen hier?
Volgens mij rijden er 2 in Nederland en allebei op Flakkee bij Franzen en zijn buurman. De Challenger-versie is alleen in Noord-Amerika leverbaar.
comment Door niewiem op woensdag 29 april 2020 08:07 quote
Mooie foto's vooral die luchtfoto's met kunstmeststrooier.Ben het met vorige schrijvers eens: beter in voorjaar ploegen en meteen kleinmaken dan in de bagger in het najaar want als je dan pech hebt en je krijgt er geen vorst overheen dan is het moeilijk om de kluiten fijn te krijgen.Bloos Cool