ALBUM - FOTO'S VAN KEES DE NOOD I

Door Niels in Agrifoto Foto's, zaterdag 18 april 2020 14:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door bolinder op zaterdag 18 april 2020 18:59 quote
Mooie serie Kees.
comment Door KeesdeNood op zondag 19 april 2020 08:35 quote
Bedankt Corne.
comment Door Erik_Koolhof op zondag 19 april 2020 14:01 quote
Mooie serie weer Kees
comment Door ErnstJan (Crewlid) op zondag 19 april 2020 16:21 quote
Mooie foto's!
Toen ik die foto's zag met die rollen deed me dat denken aan een trekker die ik onlangs zag met kooiwielen. Is de volgende trekker op de plaat er een met kooiwielen. Biggrin
comment Door Gerbert op zondag 19 april 2020 21:58 quote
Interessant die uitleg over de Tank zaaiert.
Die 6010 serie met monosem lijkt mij een 6000 serie, rechthoektige werklampen achter en zwarte strepen op de sticker, 10 serie heeft vierkante werklampen en donkergele strepen in de sticker.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 20 april 2020 12:24 quote
Gerbert schreef: Interessant die uitleg over de Tank zaaiert.
Die 6010 serie met monosem lijkt mij een 6000 serie, rechthoektige werklampen achter en zwarte strepen op de sticker, 10 serie heeft vierkante werklampen en donkergele strepen in de sticker.
Die had ik er even tussen gezet om jou scherp te houden.
comment Door niewiem op woensdag 22 april 2020 06:58 quote
Leuk om Kees eindelijk eens aan het werk te zien.(grapje) Mooi die moderne JD met die kooiwielen. En nu maar hopen op een buitje regen. Daar wachten wij hier ook op sinds half maart.Cool Bloos