ALBUM - AGRICLASSIC ASSEN - 2019 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 25 april 2019 14:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door KeesdeNood op donderdag 25 april 2019 15:15 quote
Niels de inlegger met platform was van een pootgoed kweker , het is een Vicon . Omdat kwekers kleine hoeveelheden planten van een soort werd er rechtstreeks uit het kisje gepakt.
comment Door manus op donderdag 25 april 2019 16:22 quote
Een vriend van mij heeft nog een Vicon 4 rijer staan Kees
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 25 april 2019 19:41 quote
KeesdeNood schreef: Niels de inlegger met platform was van een pootgoed kweker , het is een Vicon . Omdat kwekers kleine hoeveelheden planten van een soort werd er rechtstreeks uit het kisje gepakt. Bedankt Kees.
comment Door modest op donderdag 25 april 2019 20:08 quote
wauw prachtig !
comment Door KeesdeNood op donderdag 25 april 2019 20:27 quote
Gebruiken ze die nog Leon ?
comment Door Fiat 1000 op donderdag 25 april 2019 21:13 quote
wij gebruiken bij ons voor de stammenteelt nog steeds de vicon 4 rijer inlegger. gezellig met z`n allen.
comment Door KeesdeNood op donderdag 25 april 2019 21:21 quote
Zeker weten Frans ik heb er ook wel eens op gezeten vooral met zo,n schrale oostenwind .Loveit
comment Door Fanvanford op donderdag 25 april 2019 21:41 quote
De voorraadrooieris geen BAV, deze had net zo’n frame als de aroma’s. Dit is volgens mij een Lanz voorraadrooier. Onze buurman had er een, dat was rond 1955-1960. Ik vond het altijd een heel sierlijke machine.
comment Door Fanvanford op donderdag 25 april 2019 21:47 quote
Moet natuurlijk Romas zijn
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 26 april 2019 09:04 quote
Fanvanford schreef: De voorraadrooieris geen BAV, deze had net zo’n frame als de aroma’s. Dit is volgens mij een Lanz voorraadrooier. Onze buurman had er een, dat was rond 1955-1960. Ik vond het altijd een heel sierlijke machine. Bedankt, ik heb het aangepast.
comment Door KeesdeNood op vrijdag 26 april 2019 21:08 quote
De ene rooier is een Romas en de andere een Lanz typ VR1.
comment Door manus op vrijdag 26 april 2019 21:30 quote
KeesdeNood schreef: Gebruiken ze die nog Leon ?
Nee maar staat wel mooi hoog en droog,
Loveit